İPTAL, İADE VE DEĞİŞİM

 

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış Gönderilmiş Ne Yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü Mağaza Ve İletişim sayfasından bilgilerini temin edebileceğiniz "Pendik Çarşı Mağaza Ve E-Satış" adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
Yurtdışı iadelerinde kargo ücreti göndericiye aittir. Ürün hasarlı , ayıplı, defolu ve yanlış gönderilmiş ise kargo ücreti tarafınıza iade edilir.

Ürün İadesi Yaptığımda Ödediğim Tutar Bana Nasıl İade Edilecek?

Tüm İade-Değişim işlemleriniz için ürünle birlikte tarafınıza bir form gönderilmektedir. İşlemlerinizi bu formu eksiksiz doldurarak kolayca gerçekleştirebilirsiniz. ARAS kargo firmasının sizden talep edeceği kod bu formda mevcuttur.
Ürün iadesi yaptığınız zaman ,ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.
- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 14 gün içerisinde
kartınıza iade edilir.
- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 14 gün içerisinde iade edilir.
- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 14 gün içerisinde iade edilir.
*DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.
*DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ ARAS KARGO HARİCİNDE KARŞI ÖDEMELİ KARGO KABULÜ YAPILMAMAKTADIR. FARKLI BİR KARGO FİRMASI İLE GÖNDERİM YAPACAKSANIZ KARGO ÖDEMESİNİN İLGİLİ KARGO FİRMASINA ÖDEMESİ YAPILARAK TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR. SİPARİŞİNİZLE BİRLİKTE GÖNDERİLEN FORMDA YER ALAN KODU ARAS KARGO YETKİLİSİNE İLETEREK YAPMIŞ OLDUĞUNUZ KARGOLARDA ANLAŞMALI KARGO HİZMET BEDELİ ALACAK TUTARDAN DÜŞÜLEREK İŞLEMLERİNİZ GERÇEKLEŞTİRİLİR.
*AKSESUAR ve HİJYENİK KOŞULLAR NEDENİYLE TEKRAR SATIŞI UYGUN OLMAYAN ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM YAPILMAMAKTADIR
EMVAY BABY&KIDS MARKASININ’nin internet yüzü olan emvay.com.tr ' den yapmış olduğunuz alışverişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği durumlarda değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

DEĞİŞİM

 

Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?

shiftco.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN"dür.
Tüm İade-Değişim işlemleriniz için ürünle birlikte tarafınıza bir form gönderilmektedir. İşlemlerinizi bu formu eksiksiz doldurarak kolayca gerçekleştirebilirsiniz. ARAS kargo firmasının sizden talep edeceği kod bu formda mevcuttur.

Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?

1- Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ile beraber, fatura üzerinde bulunan merkez adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız ARAS Kargo aracılığıyla göndermeniz gerekmektedir.
2- Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılarak değişim yapmak istediğiniz ürün tutarı kadar hesabınıza Hediye Çeki tanımlanarak bilgilendirme maili gönderilir. Mail tarafınıza ulaştıktan sonra istediğiniz ürünlerin stokları tükenmeden emvay.com.tr adresine girmeniz gerekmektedir. Online alışveriş sitemize girdikten sonra istediğiniz ürünü veya ürünleri sepetinize ekleyiniz. Ödeme ekranında Değişim Tutarınız kadar tanımlanmış olan bakiyenizi Hediye Çeki kısmından kullanarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
3- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.

Değişim İşlemide Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.
2- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde Kargo Kodu ile Aras Kargoya teslim ettiğinizde kargo şubesinde yada kuryeye herhangi bir ödeme yapmazsınız. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılarak Anlaşmalı kargo hizmet bedeli değişim tutarınızdan düşülerek hesabınıza çek tanımlamanız yapılır.

Değiştirdiğim Ürün Gönderdiğim Üründen Daha Pahalı?

1- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürün/ürünlerin tutarından yüksek ise kalan tutar Kredi Kartınızdan güvenli ödeme olarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
!-- Google Tag Manager (noscript) -->